akciók doc.
JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK.
Cégünk által eladott termékekre minden esetben a beszállító által vállalt gyártói garanciaidőt és feltételeket adjuk tovább megrendelőink számára. Ettől eltérő garanciális, vagy jótállási feltétel, és ennek időtartama az adott termékoldalon van feltüntetve. A garancia a megvásárolt termékre a vásárlás napjától számított 12-60 hónap.

 

A számla alapján a vásárlót a garancia időn belül meghibásodott termék díjmentes javítása illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia a használati útmutatóban (doc.) levő feltételek betartásával együtt érvényes minden műszaki termék esetén.

 

Termék átvételekor kérjük ellenőrizze a csomagot a kézbesítést végző személy jelenlétében, hogy a megrendelt termék hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg! Amennyiben a termékről kiderül, hogy sérült vagy hiányos, kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és értesítsen bennünket! Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! A termék átvételét követően kizárólag gyártási hibából származó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Garanciális szervizpont: 3263 Domoszló Táncsics u. 6 (NEM ÜZLET!). A meghibásodott készüléket közvetlenül ide kell visszaküldeni. Ilyen estekben a visszaküldés költsége a vevőt terheli. Kérjük, hogy a garancia érvényesítéséhez küldje el a hibás termék minden tartozékát, valamint az általunk kiállított számlát, vagy annak másolatát, mellyel igazolja a vásárlás tényét.

 

FIGYELEM! A Portósan (az fizeti a postaköltséget, akinek a csomagot küldi) küldött csomagokat nem vesz át cégünk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

 

A garanciális ügyintézésből visszaérkezett termékeket az értesítést követő 30 napig tároljuk. Az át nem vett termékekért a 30. napot követően napi 500 Ft tárolási díjat számítunk fel. A 180 napig át nem vett termékeket, illetve ahol a tárolási díj már meghaladja a termék értékét, nem tároljuk tovább. A tárolás megszűnéséről külön értesítést nem küldünk.

 

Garanciális meghibásodás esetén törekszünk a termék javítását vagy cseréjét a hiba bejelentésétől, illetve a hibás termék eljuttatását követően 14 napon belül elvégezni.

 

Termék meghibásodása esetén elérhetőségeink (kapcsolat) valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást.

 

A garancia érvényét veszti a következő esetekben: Szakszerűtlen kezelés, beszerelés, telepítés okozta károk, a terméken fizikai-, látható sérülés van (törés, nem gyári hibából eredő égés vagy olvadás, beázás), nem rendeltetésszerű használat, Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlterhelés), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás, helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. Amennyiben a terméken javítást, vagy módosítást végeznek (felhasználó, egyéb szakszerviz).

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.